Onsdag

Idag var jag hemma... Det var väldigt tråkigt så imorgon ska jag gå till skolan för jag är inte så sjuk längre :) hela min dag har i princip gått ut på att se the shining ;) den var ju heelt sjuk men ganska bra, eller aa, helt okej. Jag borde VÄRKLIGEN plugga nu men jag orkar inte!!! Jag är så skoltrött så det finns inte! En månad kvar nu. Jag har ganska mycket att göra i skolan och idag har jag värkligen haft tid till det eftersom jag bara suttit hemma och inte kunnat typ gå på halva dagen men jag gjorde en enda sida matte. Längtar till lovet! På söndag fyller Elin år!! ♥♥ :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du varit sjuk? Stackars dig <3

2010-05-05 @ 21:13:15
URL: http://emiliaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0