måndag

hej!

nu blir det uppdatering ;)

har inte hunnit i helgen, hade fullt upp med annat. hade iallafall en skitrolig helg ! <3

igår såg jag paranormal activity för andra gången :P den var inte alls lika läskig andra gången! första gången blev ja fett skrämd men andra gången var den lite tråkig. utom på slutet då jag hoppade till som fan och min vän hade önder ett glas x) men det var tydligen ett värdefullt glas ... :s

idag har jag träffat Lisa och Eva (fasst hon gick sen) och vi satt vid skolan med lite folk och en gay alkis som var jätterolig haha :D sen fick vi vatten på oss 2 gånger för någon som kastade uppifrån nåt fönster i skolan -.-' ouff.

jaja, puss hej <3

och btw så är det når fel med min dator! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0