I bilen

Hejsan hejsan, är just nu påväg mot Nina i Åtvidaberg. Så vi kommer nog hem lite senare än jag trodde :/ menmen, har varit ute på Grannens 40 års fest som von hade ända borta i Kalmar, haha. För att hennes syster har ett hotell där. Men det var ganska kul.. :) igår var vi ute på någon sorts traktor utställning och gamla bilar o såntdär -.- mindre kul kan jag säga. Den åkte vi runt på Öland och letade efter en fyr att gå upp i. Sen på kvällen såg jag på ice age med mina bröder och massa andra barn och Linnea :) sen efter det såg jag och Linnea på the eye, riktigt läskig och jag hoppade till helatiden x] plus att vilmer kom ner när vi satt och tittade, han kom lixom ner bakvägen så han kom bakom baren och bara: hejhej vad gör ni? Och vi var helt inne i filmen så vi blev helt aasrädda haha x) jaja, ni måste kommentera mera också ;) puss <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag kommenterar gärna <3 Jag gillar att kolla på läskiga filmer men efteråt känns det som att någon ska hoppa fram eller nåt ;)

2010-05-22 @ 21:27:32
URL: http://emiliaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0